Dag nieuwe juf!

 De laatste dag keken we met de 2 klassen samen naar de film van Woezel en Pip. We konden nog een laatste keer spelen in onze klas. Dus we hebben er een klein feestje van gemaakt! In de namiddag mochten we gaan kijken naar het afscheid van het 6e leerjaar. 

Maar het spannendste moment van de dag was toch wel horen wie de nieuwe juf zou worden... Op de foto kan je zien wie van onze klas bij jou kleuter zal zitten volgend schooljaar. 


Als ik mocht, echt waar, 
Dan hield ik je nog een jaar! 
Maar je bent hier nu klaar, 
Dus ja, ga nu maar...

Ik zal nog even zwaaien, 
Met "VEEL GELUK"
En "HET GA- JE - GOED", 
Mijn allerlaatste toverwoord. 

En zie ik je weer, 
dan zal ik denken, 
fier en blij. 
Dat was er toch mooi
eentje van mij! 

(Geert De Kockere) 



Dikke knuffels 

Juf Emma & Juf Dominique 



Groep van juf  Ria 

Groep van juf Vera